Nytt vardagsrum!

Då har vi fått nytapetserat i vårt vardagsrum. Det är en vit tapet med svaga svaga ränder som skimrar lite när ljuset faller på... Är mycket nöjd :)! Vi har även införskaffat oss lite nya teknikprylar som tv och soundbar. Den gamla tjocktv har vi haft i över 8 år! Dags att byta och få lite mer plats för annat.

I helgen har vi kollat på film på nya tv:n, det blev Barnhemmet och Resan till jordens mittpunkt. Barnhemmet var ganska läskig men som tur var hade jag Jocke att gömma mig i hahaha.

I går var vi på namngivningskalas för lille Elliot, och det var en väldigt fin tillställning. Jonny skulle spela men var tvungen att samla sig lite innan han kunde fortsätta.. Behöver jag säga att jag blev tårögd... Dock blev det inte som när Emeric hade sin dag då brast det totalt för mig. Dels för en dikt som Anna läste och dels för att Jonny spelade och sjöng så fint. Emeric satt bara och tittade på dem då. Men den här gången var jag lite mer beredd (kämpade mot tårarna vid både diktläsning och sång)! De bjöd på en jättegod smörgåstårta och brownies. Tack Anna och Jonny för en trevlig dag! Hoppas på att presenterna kan komma till användning (:

Idag ska vi till mormor och försöka placera ut en musfälla hos henne... Det har tydligen smygit sig in en liten rackare! Efter det blir det en tripp till Ikea för att införskaffa en ny tv bänk och kanske lite annat smått och gott ;).

Jag har insett att människan kan klara sig igenom svåra saker. Hon är starkare än hon tror. 2009 har varit en kämpigt år med både fina och jobbiga saker som hänt.... Det gör ont att leva!
Men jag har även insett att jag har världens underbaraste familj,vänner och man som stöttar mig genom allt. Tack för att ni finns utan er skulle världen var en mörk plats!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0