13 december= gift i 6 månader

Då har vi varit gifta i 6 månader och 2 dagar (:
Med handen på hjärtat kan jag säga att vi aldrig haft det så bra som nu :).
Fyllde i nästa års kalender igår och kom till 27 maj, vilket är datumet då vi blev tillsammans på riktigt.. Då har vi varit tillsammans 11 år! Och när jag kom till den 28 maj insåg jag att min ena lillebror inte är så liten längre... han fyller 24 då! Insåg samtidigt att jag själv blir äldre :P.

2010 innebär många saker att fira!
Vi gifta i 1 år och Jocke som fyller 30 då.. har mina tankar på vad jag vill hitta på då ;).



Världens vackraste!





Vi och våra underbara vänner


Helgen som gick spenderade vi resandes. Åkte ner till Småland i fredags och hälsade på Jockes farmor och farfar. Vi hade det mysigt och de hade fixat med god mat och annat trevligt.
I lördags åkte vi hem och firade mormor hos mamma. Det bjöds på underbart god kalvstek, som mormor så klart beställt i Söderhallarna (:
I söndags skulle vi tittat på när Robban spelade men tyvärr kunde vi inte det :( Är i alla fall grymt stolt över honom! Allt han (och Fredrik) tar för sig genomför de galant!

Hepp nu blir det lite bakning och kanske lite plugg.... Det sistnämnda drar jag mig för hela tiden.. Börjar nog bli förbannat skoltrött! Har ju bara 2 terminer kvar efter den här (:

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0