Jul och nyår

Idag är det sista dagen på 2009... Hur har året sett ut då? Tillsammans med mannen kom fram till några saker som var det bästa :) Året har gått väldigt fort känner jag. Antagligen för att jag inte har haft tid att bara vara.. Nya saker har skett dagarna efter varandra, men jag klagar inte. Jag skulle inte vilja vara utan något som hänt det här året, inte ens de negativa sakerna. Varför? Jag har lärt mig så otroligt mycket av allt som har hänt!

* Mormor klarade sin operation trots ALLA odds (min stålmormor)

* Vårt bröllop och resan till Bali. Bröllopet innehöll ju en negativ händelse som förändrade våra liv. Men nu vet vi hur det egentligen ligger till med allt och det tackar vi för. Annars var bröllopet underbart toppen och resan oförglömlig. Vi är verkligen så glada för alla som kunde närvara vid vår stora dag! Vi har underbara vänner och familj!

Annars var året fyllt med nya händelser och nya uppgifter såsom nytt extrajobb och en toppenplats på praktiken! Jag vet nu vad mitt drömjobb är :)

Kvällen ska tillbringas i Jarlaberg med några vänner och antagligen en del sång.

Jag önskar alla mina underbara nära och kära en toppenkväll och ett gott nytt år.
Jag är så tacksam och lycklig för att jag har er!

Puss å Kram på er alla!



 
                                                         


                                                           
Kvällens outfit :)


















Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år kära syster, vi ses 2010! Barnen tackar såå mycket för julklapparna!

2009-12-31 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0