Lördag och utflykt

Gårdagen spenderade jag i stan och letade julklappar.. Det gjorde typ alla som bor i Stockholm också.. Det kvittar att jag tänker "nästa år så ska jag vara ute i god tid" det händer liksom inte ändå ;) Det är med andra ord bara att gilla läget att trängas på stan!
Det var ju självklart otroligt krångligt att ta sig hem sen... En olycka på södra station gjorde att inga tåg kunde köra söderut.. Tur att min älskling var hemma och kunde hämta mig i Sätra i stället.

Ikväll åker vi till syster med hennes familj! Då blir det revansch i party alias... Vi kommer att rula Anna och jag! Den här gången ska vi komma ihåg att flytta vår pjäs..!

I veckan fick jag mitt paket från H&M... Innehöll bland annat en kappa som blir toppen när det blir varmare ute.. och lite underkläder från sonia rykiel (:



Hoppas alla har en toppenhelg!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0