Snö och vinter!

Så kom den efterlängtade snön då äntligen, hoppas att den ligger kvar över julen också (:

Den här onsdagen har bestått av föreläsning om sorg och kris på frescati. Ett ämne som man inte så ofta brukar prata om.. Det kanske inte skulle vara så jobbigt att prata om, om man gjorde det oftare? Det är ju fortfarande ganska skambelagt med depressioner och kriser.

Eftermiddagen spenderade jag på gymmet med Y. Det var trevligt att träffa henne igen (: får ju dock lite ångest när jag tränar med henne... bara bänkpressen skiljer det 20kg på... ;)





Nu står älsklingen och ska göra räksoppa....han e underbarast det är bara att konstatera! Hela hösten har han fixat och donat hemma medan jag varit upptagen med träning och praktik...
Det verkar faktiskt som att jag har gift mig med världens underbaraste man (:

Nu är det dags för en dusch och sen ska jag försöka ta mig igenom sorg och krisboken..
som sagt inget roligt ämne men viktigt!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0