Trevliga kollegor!

Då var det söndag... Helgen har jag spenderat arbetandes. Det är tur att jag har så trevliga och roliga kollegor :) utan er skulle det vara så otroligt tråkigt att jobba!

Min mornar har börjat lite konstigt den här helgen bara.... Igår var det en kvinna som följde efter mig nästan hela vägen till jobbet.. I morse hoppade ett rådjur ut mitt framför mig på cykelbanan... Vid TR stod en kille som höll på att dra upp byxorna... När jag kom närmare såg jag att han hade en droppställning bredvid sig (inget dropp hängde dock!). Frågade om han hade gått vilse.. Nej sa han, han var bara så full och hade inga pengar till taxi. Han hade gått förbi sjukhuset och frågat om han fick låna en ställning så han kunde ta sig hem (?). Jag tänkte ringa 11414 först men killen verkade ändå hyfsat "klar"... Han lovade mig även att han skulle lämna tillbaka ställningen om ett par dagar...

När jag kom hem ikväll hade älsklingen gjort supergod mat :)!
Har druckit ett glas rött ikväll också gott! Jocke fick det av min syrra och hennes Kristofer.
Allegro heter det och är jättegott.

Imorgon är det måndag igen och skoldags.. 

Hoppas alla andra också haft en najs helg!

I veckan blir det nog lite bakning :).

Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0