Helg

Då var det helg då, och vad ska min helg bestå av? Jo jobb men det är faktiskt skoj! Jag stormtrivs på jobbet även att jag inte kan alla rutiner och så ännu. Arbetskamraterna är så sjukt roliga :)!

Ikväll blir det myyys med mannen och lite god mat, och en film. Nästa vecka är jag ledig 4 dagar då ska jag förhoppningsvis träffa några vänner som jag inte träffat på hela sommaren!  


 Lillebror kör race på Mantorp mot Janne på fredag men då ska jag sitta på jobbet hela helgen, så det missar jag :(.
Förhoppningsvis kommer Jocke att åka och titta och filma!






Lillebror burnade lite på bröllopsfesten ;). Det är för övrigt denna bil han ska tävla med... Kan tillägga att den inte är så mycket original längre... Konstiga "flaskor" har lämnats i den?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0