Rajjdedajdajdadaaaa

Idag känner jag mig så nöjd och tillfreds! Fick en överraskning i brevlådan idag (: jag får lön i juli! Jag trodde att man hade en månad innestående även på kriminalvården men icke! Tack för det!

Igår var vi en sväng hos mamma och grillade och solade. Det var så skönt att bara hänga i trädgården och njuta av fågelsång och solsken. Fredrik kom också och gjorde oss sällskap vilket var extra kul då jag inte träffat honom sedan bröllopet (:.  Han visade bilder och filmer på när han rejsat på Mantorp... Lilla lillebror så coool att jag får tårar i ögonen (:! Tyvärr så jobbar jag nästa helg då racet mellan Janne och han är men men förhoppningsvis åker Jocke och filmar!

Idag har jag slagit på stort och bakat cupcakes som en riktig hemmafru! De ser riktigt smarriga ut! ;)

Nu bär det av för att inhandla lite blommor till balkongen och hem till mormor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0