Shopping

Igår var jag ledig (har tre dagar kvar i ledighetens tecken!) då åkte vi till Kungens Kurva och handlade lite. Köpte färg till skåpen, en bänk till balkongen och lite grejer på Stadium. Bänken skulle jag skruva ihop när vi kom hem... Tjohoo vad skoj att det fattades 3 muttrar, och att vi kört allt i mutter och skruvväg till mamma.... Men ska försöka lösa det idag :). Jocke är underbarast och målar skåpen.....jag har gift mig med världens underbaraste!

Idag ska jag nog till medis och ta lite och dricka med de på HH.

Imorgon kommer Sandra och vi ska planera resan till G-borg till Sandra och Daniel :). Dricka lite viiiin och ta en repa på stan. Har saknat henne!

Hepp då ropar tvättmaskinen!

Tjingeling!



Den bästa dagen i mitt liv :).
Bobby, Jocke, jag och Sandra. Foto: Fredrik Bäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0