En fullspäckad dag!

Då går den här dagen mot sitt slut också... Har hunnit med en hel del. Dagen började med föreläsning om neuropsykiatriska sjukdomar såsom AD/HD, Tourettes och Asperger.. Det var väldigt lite folk med tanke på vikten av att få den här kunskapen.. Men men icke min förlust :). Tyckte den var bra men var tvungen att skynda iväg till Häktet Huddinge. Intervju :S! Den gick toppen om jag får säga vad jag tycker, kände mig avslappnad och är mycket sugen på att prova att jobba där! Det är otroligt lärorikt att gå på anställningsintervjuer!

Skyndade sedan vidare till Sköndal och min inttervju med ett barn. Även den gick bra, hade i och för sig inte så höga krav mest kul att testa liksom. Men Hon var väldigt väluppfostrad och trevlig :D!

Klev för en stund sen in genom dörren hemma...ska nu försöka plugga lite inför tentan.. Har ingen koll än så länge känns det som! Men det är ju "massor" med dagar tills tentan är :S! Känns aningen övermäktigt bara.......
Kör jag får jag väl göra om i aug då.... Skulle bli första gången under min studietid i så fall...
Håller dock tummarna!!! 

Hepp dags för plugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0