Snabb uppdatering

Sitter med mina böcker och alla anteckningar..........tenta imorgon..den sista innan sommaren!!
Tyvärr eller vad man ska säga, får vi ta med oss allt dit, sååå jag har försökt organisera allt med lappar...:/ Hoppas på det bästa och att mina gröna och rosa lappar hjälper mig att hitta rätt...

Sommarplanerna har blivit ändrade! I tisdags ringde häktet och meddelade att de gärna vill se mig jobba där i sommar! Mhm YEAH! :)! Bestämde mig ganska fort att köra på det.... Dags att bli vuxen och sluta larva runt på båten? Fast det är ju klart ett najs sommarjobb :P! Den 9 juli fram till den 23 aug blir det alltså jobb på Häktet Huddinge!
Ska bli kul att jobba med något som ändå är knutet till utbildningen vi går... Fick även veta min praktikplats, även den inom kriminalvården, det blev frivården! Ska också bli kul!

Hepp nu är det dags att göra en sista koll i papprena, sen ska jag till huddinge och kolla present..

Håll tummarna för mig imorgon att de skrikgröna lapparna gör nytta................



Här ska jag tillbringa min sommar! (jobbandes alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0