Sommarloooooov!

Yeah! Då var den sista tentan för terminen skriven :D! Okej vet ärligt inte hur det gick! Halv 12 (30 min kvar!) börjar jag på fråga 3....den sista frågan... Blev aningen stressad! Fattar inte hur de som skrev innan oss kunde ha 7 (!) frågor på samma tid... Det hade min stackars mage inte klarat!

Har dock hunnit med en del saker idag ändå, förutom tentan då. Har köpt present till lillebror och löshår. Ska göra provuppsättningen på måndag. Har även hunnit ringa min handledare på frivården, hon verkade trevlig!

Sitter med en cider nu...den smakar ljuvligt!

Det bästa med att ha sommarlov är att jag kan läsa vilken bok jag vill! Har några gottebitar som väntar i bokhyllan.. Men först måste jag läsa klart tête a tête som handlar om Simone de Beauvoir och Jean Paul Sartre... Har haft den vid sängen hela våren...läst några kapitel.. :) Sen ska jag avhandla:
* Nattfåk, Johan Theorin (kul eftersom den handlar om Öland :))
* Känn pulsen slå, Berny Pålsson (Första boken var gripande och bra! Ingen ska behöva leva och känna så!)
* Skugga, Karin Alvtegen (alla hennes böcker är toppen!)
* Svarta sekunder, Karin Fossum (samma här, alla är bra!)
* Bitterfittan, Maria Sveland.
(nästan bara kvinnliga författare :))

Tydligen så har Nina Björk kommit med en ny bok som heter Fria själar som också verkar intressant :). 
Om någon har något bra tips på  någon bra bok så tas det emot!

Nu blir det lite mer ciderförtäring, mat och sen bär det av hem till Tanja... (om jag inte hinner somna!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0