Helg...

Så var det söndag då... Helgen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig.  Fredagen spenderades hemma, vilket gjorde att jag missade ett seminarium, med värk i en visdomstand. Jocke åkte till Y och B på poker och jag stannade hemma. Var ganska skönt ändå :). Lördagen spenderade jag i princip hela dagen i  bilen...först hämtade jag Jocke och sen fick jag slänga mig i bilen och åka till mormor.... Håller tummarna...hon är stark...måste gå...

I dag jobbade jag hela dagen... Funderade en del över hur och varför vissa blivit placerade på jobbet. Vad går man på egentligen? Om jag tittar på mitt jobb kan jag verkligen se att det finns brister i samhället på olika boendealternativ.

Kollade i almanackan idag..har inte en fri helg förrän i slutet av april! Helgerna är fyllda av fester, middagar och jobb. Och antagligen en del plugg! Eller ja jag vet inte :P.

På tisdag ska jag äntligen sätta mig i frisörstolen! Har väntat alldeles för länge, tack S för att jag får kopiera dina anteckningar efter föreläsningen! :D Möjliggör en stunds lyx! Blir både klipp och färg...skulle gärna klippa det kort, men vill ju samtidigt ha lite längd till bröllopet. Efter det åker det däremot av :).

Vill rekommendera en bok som är väldigt bra och tänkvärd:
Tête a Tête The Lives and Loves of Jean Paul Sartre and Simone de Beauvoir.


                                                         "Jag kan inte vara ond på en Gud jag inte tror på"
                                                                               av Simone de Beauvoir









                                 Sartre och Beauvoir

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, Hoppas att det gick bra hos frissan, och att du fick dig en stund att bara "drömma dig bort" från allt. Kram

2009-03-17 @ 15:15:20
URL: http://staaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0