Hipp hipp hurra för mig :D!

Idag fyller jag år wohoo...närmare bestämt 25 :S. Blandade känslor där...
Har ju fått en docka till min iPod i förskott av Jocke och hans föräldrar (me like! står i köket!). När jag kom hem från skolan idag, höll på att somna på föreläsningen den var intressant men jag var sååå trött, hade Jocke städat...:) Plus att han hade skalat 1 kg räkor som jag ska dekorera smörgåstårtan med, OCH så fick jag blommor.... En bukett med rosa olika blommor och en orkidé som var ny i sortimentet enligt floristen :). Jag lovar att jag ska prata en massa med den och ge den all min kärlek! Men det är inte slut där inte! Jag fick även en resväska som jag kikat på väldans länge, en rosa hård väska wohoooo Bali here I come! :P 

Då var det dags för det sista med tårtan innan mamma och dom kommer. Som tur är kommer Robban hit direkt efter skolan, han får fixa finliret med tårtan ;).

Tack raring för allt idag :D! 


 


 När jag var liten var det inga avancerade barnprogram!
Tummen och de andra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra för dig!

Och mer hyllning ska det bli inom en kvart!

2009-03-28 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0