Wohoo rockkryssning!

Japp så är det...i morgon bär det av till Silja Symphony igen! Har inte jobbat där sedan sommaren -07.....
Kommer sakna Ida..my friend! Men som tur är så kommer Heli jobba..kommer i alla fall inte vara heelt utlämnad åt alla nya människor ;).

Läste lite på nätet ang kryssningen och tydligen ska The Soundtrack Of Our Lives spela bland många andra..! De vann Grammis 2009 :).  Ska bli spännande och se och höra dem. Brukar inte lyssna på de men ändock!

Har för övrigt häcken full med skolan (en miljon böcker att läsa!), bröllopsplaneringen (mycket börjar falla på plats som tur är) och det sista med gamla lägenheten... Snart är det sommar och Baliresan hägrar..Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills jag och hjärtat åker!

Well well...lite packning och så ska jag bara dricka upp min cider ;)..sen är det sussa kudden som gäller. Har ju så klart seminarium imorgon till 16 och båten avgår kl 17...

Måste ju gratulera Stina också till den stora händelsen :D! Yo go girl!


            


                              The Soundtrack Of Our Lives   


                              
                       På Silja Symphony (rock kryssningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0