Dejt med min man ikväll

Ja så är det och jag vet fortfarande inte vad som kommer att hända? Jag har bara fått instruktioner om kläderna.. Finklädd... så det är jag nu :)
Jag har grubblat en del och försökt pressa honom på ledtrådar men han har varit tyst som musen!
Hur får man en sån förmåga? Jag är precis tvärtom! Om jag har bokat något eller har en överraskning vill jag berätta om den på en gång och se om personen i fråga blir glad!

Dricker lite mousserande vin och väntar på att vi ska ge oss iväg..(?)

Annars har jag lite separationsångest från de på min praktikplats. Kommer att sakna de grymt mycket! Men jag kommer förhoppningsvis tillbaka efter skolan om allt går som jag planerat.

Ha nu en trevlig kväll! Det kommer i alla fall jag att ha, för oavsett vad som är planerat så kommer jag att tillbringa kvällen med min älskling :)!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0