En skön helg

Äntligen är det helg!
Har längtat efter att få vara lite ledig nu länge. Det har varit så mycket i veckorna nu ett tag....
Praktik och träning samt skrivandet av praktikrapporten... Blev klar med min rapport i måndags vilket var väldigt skönt!

Igår var det fest på praktikplatsen. Festgruppen hade varit väldigt påhittiga och duktiga! När vi kom in var de utklädda till flygvärdinnor och vi gick "in på ett plan som skulle ta oss till Mexico". De hade dukat fint och vi fick en kuvert med en ord på.. Jag fick "city", på borden fanns det sen olika grupper som Bon Jovi, Guns ´n Roses osv. Man skulle alltså hitta vilken text ordet hörde till samt vilken grupp som sjungit den. :) Sedan serverades tacos som följdes av olika tävlingar.
Jag och Y begav oss hemåt redan vid kl 8, men det var skönt att komma hem i tid.

Idag har jag bara slappat på riktigt, haft The Hills maraton samtidigt som jag pysslat lite hemma med allt som inte hunnits med i veckorna. :) Har även bokat biljetter till 30 seconds to Mars som kommer till Sverige 10 mars! Min konsertvän Sandra kommer så klart hänga på... Jared ojojoj Leto är ju sångare....

Imorgon blir det tidig träning på gymmet med Lina sen bär det av för lite handlande.

Hoppas alla har en trevlig helg!




Jared Letos band 30 Seconds To Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0