Examination och julhandling

Så idag ska vi alltså examineras på vår praktikrapport. I början av terminen kändes det så otroligt långt fram nästan abstrakt, men nu är vi alltså där. Trodde heller inte att jag skulle känna att tiden har gått så fort! Jag har stormtrivts på min plats och har fått massor med kunskap med mig i bagaget, både om mig själv och platsen och klienterna... Kommer sakna alla....
Har ju framtidsplaner som jag kommer att jobbha efter så klart (:

I eftermiddag tänkte jag införskaffa lite nya julprylar inför advet som är på söndag (!). Har kollat in stjärnor och lite annat smått och gott. Efter det blir det träning, ben och mage står på schemat idag!
Hoppas på lite mindre folk idag än vad det var i måndags..

På fredag har jag en dejt med min man....jag vet fortfarande inte vad vi ska göra, han är tyst som en mus... Har försökt pressa fram information men icke. Ska bli spännande!



En gammal bild från vårt hus....tror ni på snö detta år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0