Helgen som gick och ny vecka!

Då var helgen slut och måndagskvällen har infunnit sig. Helgen var fullspäckad med roliga saker!
I fredags var vi på dejt, en dejt som Jocke hållit hemlig i över 2 månader. Vart vi var? Stockholm Fisk och det var toppen! Vi åt julbord med endast skaldjur. Vi som älskar skaldjur kände det som att vi kommit till matens himmelrike! Det var riktigt fancy där inne och toppenservering och service! Notan blev därefter ;).
Ska dock erkänna att jag inte fallit för de "sensuella ostronen"....fattar inte riktigt grejen.. Men man kan ju inte tycka om allt.



Smögen räkor, aioli, king crab, hummer och rödingrom...


I lördags var vi på Hovet och såg Takida, Sonic Syndicate var förband. De var inte lika bra som Takida... Det var i alla fall ett fullsatt Hovet och det blev ett riktigt drag när de väl började spela! Efteråt mötte vi upp några kompisar på st eriksgatan.. Kommer inte ihåg vad stället trots att jag var nykter, men det var trevligt där också.



Takida på Hovet


I söndags var hos mamma och adventsfikade.. Hon bjöd på gott tilltugg till glögg och en god middag.

I morgon är min sista dag på praktikplatsen, jag hade slutsamtal med min handledare idag. Jag har märkt att jag har en sida som inte alls tycker om att säga hejdå och avsluta när jag trivs! Det är ju dock ett måste... :( men jag hoppas på att få komma tillbaka när skolan är avslutad! Kanske blir det sommarjobb... Håller tummarna i alla fall.

Ikväll har jag hunnit pyssla lite och fixa så att det blivit adventigt :).

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0