Måndag och ny vecka

Så var det måndag och jag har en ny vecka framför mig. I kalendern ska den innehålla allehanda möten, träning, praktikrapportskrivning och en trevlig fest på lördag.

Är nu inne på 5e veckan av träning. Det går bara bättre och bättre för varje vecka... Är ju starkare än vad jag trodde ;). Har en underbar träningsvän också! Utan henne skulle det vara knepigt och latheten skulle ta överhand.

Idag hämtade jag ut paketet jag beställt från gymgrossisten, ska börja med det imorgon mumma!
Fick även en katalog från H&M som jag är sugen på att beställa lite saker från...

Snart är det jul! Jag tycker alltid att tiden går så fort, men det här året är det kanske inte så konstigt. 2009 har innehållit både sorg (som blev till lycka), kärlek (bröllop och namngivningskalas), en resa till andra sidan jorden, ett toppensommarjobb, praktik.... Det har hänt mycket.... En paus i allt skulle vara skönt men får försöka njuta av dagarna som de är ändå.

Livet är ändå de dagarna som passerar... Carpe Diem är svårt att leva efter men ett måste för att man inte ska missa allt underbart som händer!

Nej nu ska jag gå och pussa min man godnatt (:

Önskar alla mina vänner som är sjuka krya på er! <3



Saknar min Ida!


Kommentarer
Postat av: ida

Aww! Saknar dig också! Men den 4 december är inte så långt borta! pusss

2009-11-09 @ 21:31:14
URL: http://pa_drift.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0