Shopping

Japp nu har det shoppats en del på sista tiden :) lovely! För några veckor sedan köpte vi ny tv+ ljud och ny tv-bänk. Förra veckan blev det nytt bord och stolar till vardagsrummet...och igår en ny vinterjacka som jag inveg under en spökrunda i gamla stan :). Som för övrigt var spännande och rolig blev dock helt nerkyld så dagen har spenderats hemma i soffan, missade ett litteraturseminarium i skolan och samtalsgrupperna. Men får göra någon komplettering på det...

Är väldans nöjd med min födelsedagspresent till mannen min, tyvärr vill han inte ta emot den tidigare hur mycket jag än tjatar, så han får den på lördag när han fyller... Trist jag vet men men :P
Vardagsrummet är jag också toppennöjd med! Bordet och stolarna provade vi när familjen och mormor kom och firade Jocke i lördags. Han fick fina presenter som kommer att komma till användning vill jag lova!

På lördag blir det fest! Ska bli otroligt skojigt :) kanske blir det utgång också får se...

Annars så stormtrivs jag på min praktikplats, kommer att sakna alla där när jag slutar... Men jag kommer förhoppningsvis att komma tillbaka. Har verkligen hittat min nisch nu!

Nej nu är det dags att bädda ner mig i soffan med filmen män som hatar kvinnor...


Vårat nya bord m stolar från Mio. Plaine heter det. Min önskan är att i framtiden köpa ett ellips bord....men då pratar vi helt andra summor! :)



Min nya jacka från Didriksons....så kär i den!

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0