Det blev inte riktigt som jag hade planerat...

Hade tänkt att dagen skulle spenderas mysandes på stan idag... Men icke... Gjorde iordning mig och jag och älskade gav oss iväg... Var tvungen att vända efter H pga att jag hade en sån fruktansvärd mensvärk! Dagen har i stället spenderats liggandes i soffan med blöta ögon... :( Jocke har inte varit hemma pga att han skjutsade B till ett bröllop... :(

Varför har vi kvinnor straffats med detta lustiga påfund! Att HA mens funkar men detta fruktansvärda innan! WHY?? Vad har männen som kan liknas med detta? Mhm precis som jag anade INGENTING! Och kom inte dragandes med något larvig som målbrottet eller liknande...

Nej nu blir det te rooibos vanilj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0