Lonely I am so lonely

Idag hoppade jag ur sängen (läs drog mig ur sängen) och dagen bjöd på ett besök på Tuben i Farsta.
Hittade en till intervjuperson, en gullig tjej som gärna ville ställa upp på en intervju! Lucky me!
Nu har vi alltså 5 st!
Jag kan ju inte ljuga och säga att Tubens Öppna Förskola inte väckte tankarna på barn :P. Alla var så små och söta!

Nu har jag precis ätit en god sen lunch och väntar på att maten ska smälta lite, så jag kan ge mig ut och springa lite :).
Denna veckan är fullspäckad av träning, intervjuer, transkribering och lunch/fika med vänner!
Solen skiner och livet känns så mycket lättare!

Ha en toppenvecka alla rara!

Kram!


Dagens ♥ går till André! Kram på dig vännen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0