Tisdag morgon

Då var det tisdag... Dagen startade jag med ett benpass med Lina på gymmet. :)
Har sovit lite dåligt på sistone men hoppas det ska rättas till efter att jag börjat med träningen igen.
Helgen tillbringade jag först på sjukhuset i fredags för att hälsa på lillebror... Fy det är fruktansvärt att se sina nära och kära ligga helt hjälplösa..Han är hemma nu i alla fall...
Lördagen tillbringades med bästa Elin och André, vi åt god mat och sjöng två tre truddelutter!
Söndagen solade vi och mös massor massor..
Jag får tacka för en underbar helg, vänner behövs både när man befinner sig i mörkret som i ljuset..

Mot maten och pluggandet nu!
Ha en underbar vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0