Transkribering och allmän låghet

Sitter och transkriberar.. inte jättekul men intressant. Tror och hoppas att vi får ihop mycket till vårt resultat och analys!
Känner allmän låghet och irritation.. Det finns anledningar som jag vet men som jag inte kan göra så mycket åt, det är bara att härda ut och försöka gilla läget.
Det här året kommer att vara fullspäckat av roliga och jobbiga saker.
Det som ligger närmast till hands nu är c-uppsatsen helt klart! Efter det kommer (förhoppningsvis) bara roliga saker! Det är ett antal 30 års fester som ska firas i år bland annat..
Mitt hjärta och min syster är två av dem! (:

Till hösten ser det ut som att jag kommer att bli ensam i vår lägenhet! Spännande och läskigt (:
Jag är i alla fall superglad för älsklingens skull att det blev som han hade hoppats! Jag är så stolt över honom att jag nästan spricker! Allt går om man vill!

På min födelsedag fick jag ett kort av familjen där det stod att

Ur ingenting är allting möjligt

Det är tänkvärda ord  och mannen är ett levande exempel på det!




Suicidebunnies fr Google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0