Måndag

Idag är det måndag och den här veckan börjar skolan igen, den sista terminen på utbildningen.

Dagen hade jag tänkt spendera med att jaga litteratur (:
Jag saknar redan att gå och jobba! I fredags hade jag bakat tårta till kollegorna, och jag fick presenter från snö som tack för sommaren (: underbarast är vad de är! Blev erbjuden att fortsätta i höst, sedan blev det ett nej då en som skulle ha varit tjänstledig inte ska vara det. Men nu verkar det lösa sig ändå! Håller tummarna!
Helgen har spenderats med att mysa med mannen som nu är hemma några veckor från skolan! Hann även förbi mormor igår med några cupcakes.
Det verkar som att jag dragit på mig en förkylning, lagom till skolan börjar... Kurering pågår!
Nu är hösten här... Mysigt med ljus och lite varmare kläder!
Ha en toppenvecka!
Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0