En uppdatering

Hoppas att alla har haft en skön och mysig helg. Min fredag spenderades med mormor och mamma i Gustavsberg på iittala outlet och på det mysiga fiket Delselius, rekommenderas starkt! Väldigt trevlig interiör samt personal.
Fick även en alla hjärtans dag present av mormor där (:


Fick den rosa söta skålen innhållandes geléhjärtan.
Tack kära mormor!

Kvällen avslutades hemma hos oss där älsklingen gjort god mat. Även han fick en liten alla hjärtans dag present av mamma och plastpappa.


En fin bukett med några av hans favoritblommor liljor.

Gårdagen spenderades på jobbet med härliga kollegor! Det är så otroligt viktigt att man kan skratta på jobbet även när det kör ihop sig, eller händer jobbiga saker. Jag är så glad över mina kollegor, fick sms av en av dem i lördags där det stod att jag var välkommen och att de såg fram emot att jobba med mig. Gissa om jag blev glad (:

Vi såg även filmen Hotell Rwanda, en gripande stark film som jag verkligen rekommenderar!



Idag är det en vecka och en dag kvar till tentan, jag kommer med andra ord hänga med näsan över böcker och antecknar den här veckan. Det var ett tag sedan vi hade salstenta men det ska nog gå bra.

Ha en trevlig dag!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0