Fågelkvitter

Nyss hemkommen från skolan, segnade så klart ner i soffan...
Ska försöka ta mig igenom en av kursböckerna idag, kanske får jag lite extra energi av fågelkvittret utanför (:
OM INTE DEN FÖRBANNADE GRANNEN SKA HÅLLA PÅ OCH BANKA!

Öppnade dörren för ett barn igår (ett lite äldre inte ett sånt där litet snorigt pyttebarn), tror ni att hon tackade? Nej minsann. Den dagen vi får barn (om den dagen nu kommer) så ska det lära sig att vara artig! Nu kanske det var så att hon var hörselskadad eller så, men hon kunde i alla fall ha tittat upp och lett då eller något...

Nej nu blir det lite te och läsning, ingen träning, känner att det pågår aktivitet i halsen som jag starkt ogillar! Hoppas på att kunna köra imorgon (:


Dagens ♥ går till min älskade make som har fått stå ut ned väldigt mycket det senaste året. Jag är så förbannat stolt över honom, och är mäkta imponerad av det han gör (: Puss på dig hjärtat!

Ha en najs dag alla!

Tjing Tjing!


(förresten tror jag att det blir kul att gå på ladies night igen, blir ju bjuden på middag å allt också)





Jag undrar om det är en sån här som kvittrar i trädet utanför...




Kommentarer
Postat av: Anna

åå ladies night.. det skulle va kul..

2010-02-12 @ 07:11:34
Postat av: Anonym

det e klart att dt blir kul :) du får ju den äran att gå ut med din Mamma mfl!!!! Det kommer att bli succé, jag lovar :) krampå dig gumman

2010-02-12 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0