Kalas och sånt

Idag bär det av inåt landet till syster med familj. Det blir firande av min gudson som fyllt 8 år (:
Efter det blir det en tripp hem till S och F för att kolla in deras nya hus. Spännande spännande!


Fredagskvällen spenderades i ensamhet vilket var väldigt skönt. Jag är en väldigt social person och älskar att ha folk runt mig, men ibland behöver jag vara ensam och få grubbla. Känns lite som att jag är nere i någon dipp men det löser sig. Det går ju inte att alltid hoppa omkring och kvittra. Då skulle vi ju ta det för givet och inte heller uppskatta den känslan... Jag tror nog att alla befinner sig i mörkret någon gång då och då. Rollo May sa att ångest är en del av att leva livet, och jag är beredd att instämma. Jag tror inte att någon aldrig känt av hur ont det kan göra att leva.

Ha en trevlig lördag!

Tjingeling!




Bild fr Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0