Snopet...

Dagen började hyfsat bra, åkte till gymmet och körde ben och mage. Avslutade med att köpa present till min systerson som fyllt 8 år. Då började det vräka ner snö, igen! Skulle ha träffat mina vänner i stan och ätit gott och umgåtts men jag kände inte för att ge mig ut i kollektivtrafiken en kväll som denna. Fredagen spenderade jag 2h på centralen pga snö på spåren m.m. Då var det inte ens i närheten av detta oväder ute... Hoppas i alla fall att mina vänner fick det trevligt utan mig och att jag kan kompensera det en annan gång.

För övrigt var helgen supertrevlig. Den spenderades med några vänner god matlagning och spel.
Dagarna flyger iväg, vilket i och för sig är skönt då kommer våren snabbare :). Men jag påminns också om att man ska ta vara på dagarna och tala om för sina nära och kära hur mycket de betyder... För ett år sedan såg inte vårat liv ut så här...

Hoppas alla har en skön kväll och tar hand om varandra!

Jag längtar efter våren, fågelkvitter, knoppar och picnic ute!


Dagens ♥ går i alla fall till världens bästa mamma. Tack för att du finns för mig (:


Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tusen tack för länken till hur man kan göra så att dte inte går att högerklicka på bilderna, ska testa och se om jag får till det :-) Ha en skön kväll, kram, Anna

2010-02-03 @ 18:50:49
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det var så lite så, hittade den på "designa din blogg". Man kan aldrig lita på folk vilket är jättetråkigt, jag har själv funderat över bloggandet och vad det kan ha för konsekvenser. Förr i tiden hade vi dagböcker med lås, nu skriver vi (eller många) om i princip allt på internet som alla kan läsa. Vilket har både sina nackdelar och fördelar. Hoppas att du ordnade till det på din sida och att du får en trevlig kväll :). Kram Tessan

2010-02-03 @ 19:58:39
URL: http://infinityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0