Lat? Nej jag är bara motivationshandikappad

Tisdag står det i kalendern och vi går in i vecka 2. Idag står det SKRIVA på schemat, och mitt mål är att jag ska skriva klart del 2 av min tenta idag då återstår "bara" min slutdiskussion. Det är ett oänderligt knåpande med att få ihop allt måste jag säga!

I övrigt bjuder veckan på redovisning av grupparbetena samt ett biobesök på Avatar med mannen. Jag brukar inte boka in massor med saker när jag vet att jag är förvisad till mina pappershögar och datorn... Det innebär inte så klart att jag aldrig hittar på annat än att skriva :P

Idag kom det en avi från posten att jag ska hämta mitt paket från Nelly! Det må jag säga de skickade det fort :)! Hoppas på att mitt armband kommer snart också. Det kanske låter väldigt ytligt men fina saker kan göra mig så lycklig!





 Vår amaryllis bestämde sig för att blomma om :) det enda som är kvar från julen.





Hemmagjort te med ingefära, citron och honung i
ett försök i att bli av med förkylningen.


Hoppas alla har en bra dag!
Längtar efter att vara lite ledig och en middag med mina vänner!
Måste försöka planera det snart, var länge sen sist nu...

Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0