Måndag ett kärt efterlängtat återseende..eller inte

Ja kära vänner då var det måndag och en ny vecka. På torsdag och fredag har vi föreläsningar och seminarer, oj vad spännande! Ja eller inte. Den här julledigheten har jag varit en sån dålig student, men å andra sidan har jag njutit av att vara "ledig". :)
Men nu är det alltså slut på det, imorgon kommer J och A och vi ska göra klart vårt grupparbete. Tänkte förbereda mig en hel del för det idag, och skumma klart litteraturen. Nästa söndag ska jag har producerat fram max 10 sidor hemtenta. Alltid lika spännande det känns alltid lika omöjligt varje gång! Men den här gången har vi inte ens fått några frågor, nej nu ska hemtentan innehålla all litteratur, alla föreläsningar och alla seminarier. Om det är något som vi inte tar med ska vi motivera varför. Mmm lite att bita i... Huvudsaken är bara att jag blir godkänd!

Låg och grubblade igår på kvällen, nu har jag bara 2 terminer kvar, sedan har jag lagt 5 års universitetsstudier bakom mig. Vilket i och för sig CSN kommer att påminna om också. Men shit det är så skönt! ÄNTLIGEN! Vi började planera för nästa långresa igår också, den gången blir det Australien och Nya Zeeland... Det känns så skönt att kunna blicka framåt nu och se annat än bara skola skola... Planerandet gav mig ny energi att försöka kämpa på ordentligt de här 2 terminerna som är kvar nu. Hoppas bara att den räcker ända fram ;)!

Hoppas alla har haft det toppen under jul och nyår. 2010 kommer att bli ett bra år det känner jag på mig! 


Lite bilder från nyår:




Jocke och André sjöng kareoke såklart ;)




Sötaste Elin å jag hade kul med grissinis











Vi :)


Hepp nu är det dags att ta tag i pluggandet!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0