Te att rekommendera

Idag hade vi redovisning gick hyffsat bra, skönt att ha det gjort. Nu är det bara slutklämmen kvar på hemtentan. Ska i runda slängar knåpa ihop 4 sidor till. Planen är att bli klar på fredag så jag slipper sitta med den i helgen.

Igår kom mamma på oväntat besök och jag kunde hämta ut mina paket från Nelly och Sid and Sally. Är jättenöjd med mina inköp och älskar mitt nya armband (: kommer antagligen köpa fler!

För ett tag sedan upptäckte jag ett supergott te som jag bara måste rekommendera! På varje enskild tepåse står det visdomsord :)




Te från Yogi Tea


Hoppas alla har det gott!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag dricker oxå Yogi Theerna, de finns i massor med olika smaker. Himalaya tror jag ett heter, det är jättebra om man är frusen, man blir loxm varm i hela kroppen och sen hettar det i ansiktet. Detox teet är supegott, man blir lite lycklig när man dricker det s. kram

2010-01-15 @ 23:00:58
Postat av: Tessan ♥

Tack det ska jag prova sen då. Finns det att köpa i vanliga butiker också? Försöker tända av från allt kaffe ;)! Kram ♥

2010-01-16 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0