Bomullsbröllop ♥

Idag är det ett år sedan vi gifte oss i Rådhuset i Mariefred!
Med oss hade vi våra nära å kära
En underbar dag som vi aldrig kommer att glömma!

Jag älskar dig min käresta
Ser fram emot att fira många många många bröllopsdagar med dig!
Du är den finaste och underbaraste människan jag vet!
Jag är lyckligt lottad som får leva tillsammans med dig...


♥♥♥


Fick underbara blommor av älsklingen! Buketten var nästan likadan som min bröllopsbukett :)
Underbaraste Elin hade gjort den!



Precis när hade fått den :)


Nu börjar pionerna slå ut, så underbart vackra och luktar underbart!


Ikväll blir det mys på restaurang!

♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ida S

Allt bra med dig? Hur går det på jobbet? Kram

2010-06-24 @ 07:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0