Lördag och förberedelser!

Vaknade på tok för sent idag, fast det var samtidigt skönt att äntligen få sova ut!
Idag ska jag förbereda inför mina och Annelis opponeringsseminarier. Jag börjar jobba på måndag, så det blir fixa och ordna i hemmet också!

Fick ett mail igår där Y frågade om jag ville joina henne och springa tjejmilen i september. Ska fundera! Det vore faktiskt väldigt kul! Börjar med träningen igen på måndag efter att ha stressat klart med uppsatsen, ska bli skönt och jag är taggad. Fick nya Body igår där det fanns recept på goda mellisar som jag måste prova (:
Måste äta var tredje timme typ, annars väcks monstret inom mig och jag blir galen!
Fråga Jocke han vet... :S

I veckan klickade jag hem lite kläder från H&M och LaRedoute, väntar med spänning på att de ska komma! Idag såg jag även att H&M sålde ut påslakan som jag ville ha förut men som jag tyckte var lite onödiga, eller plånboken tyckte de var onödiga. Nu kostade de 99kr styck så vips var de beställda!

Igår satt vi och tittade på hus, längtar sjukt mycket och det verkar som att vi är eniga om hur vi ska göra. Nu är det nog bara platsen vi ska diskutera!

Hoppas alla har en toppenhelg, och är rädda om varandra!

Kram ♥





H&M
Somrigt och fint (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0