Forskningsplan, hårmodell och bio!

Japp det har hänt mycket på sista tiden :)
För två veckor sedan var även jag och Sandra och såg Jared Leto med hans 30 seconds to mars.. MYCKET trevlig kväll! Efter det har jag och A skrivit på forskningsplanen för vår uppsats. Jag var inne i skolan imorse och lämnade in den. Det är alltid lika skönt att lämna i från sig ett skrivet arbete.

Förra veckan var jag hårmodell för Goldwell och deras nya kollektion. En mycket intressant upplevelse om man säger så. Jag är inte så där jättebekväm i att behandlas som ett litet objekt som man talar över huvudet på... Jag träffade dock många trevliga tjejer där, och hade jag inte haft plugg på fredagen hade vi gått ut och tagit ett glas :). Hoppas på att jag ska få några av dem på min facebooksida i alla fall.

I fredags var jag och såg Alice i Underlandet med älsklingen, André och Elin. 3d effekterna var bra men jag tycker nog att Avatar innehar första platsen fortfarande. Det är ju en intressant historia med Alice, nästan lite psykadelisk ibland. Johnny Depp spelade som vanligt en skön karaktär med ett sorgset inre.

I morgon blir det lunch hos mormor och kryssning med lillebror :)!

Ha en skön vecka alla underbara :)

Kram!

                                                                      

bild fr Google...


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Grattis i efterskott till dig också :-)



Kraam

2010-03-28 @ 16:39:29
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0