Laddar om batterierna!

Nu har vi gått in i en ny kurs där vi ska skriva en forskningsplan.
Jag och A har suttit och sökt fram massor massor med tidigare forskning som nu ligger på bordet i väntan på att bli läst. Det är en uppgift som står på dagens schema.
 
Idag har jag varit och ätit lunch med bästa Yvonne, det blev sushi. Det var riktigt trevligt och solen sken kunde inte varit bättre (: jag saknar verkligen kontoret och klienterna och hoppas på att kunna arbeta där efter skolan!

Inspirationen har kanske infunnit sig lite nu. Känner att jag har laddat om batterierna lite, jag la ner allt med skolan och träningen i några dagar... Behövde en paus!

Nej nu är det dags att bläddra i papprena!

Hoppas att alla har en toppendag i solen (:

Kram ♥

(i morse landade min syster m familj i Thailand, önskar att de får en toppensemester!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0