Lördag och solsken

Igår satt jag och A med all tidigare forskning vi har hittat... Vi slet våra hår och behöver nya inputs på hur man kan se det hela på!
Vi panikskickade mail till vår handledare och hoppas på att hon kan ses så snart som möjligt.
Å ena sidan är det jättekul att producera något eget, och andra sidan är det också frustrerande!
Jag tror dock att det kommer att bli bra i slutändan (:

I helgen blir det en del plugg och mys med mannen, ska försöka hinna med en promenad också och fota lite ute i naturen.

Jag är en reflekterande och grubblande person... Tänker på min mormor och hennes operationer förra året. Det var ett mirakel och jag är så stolt över min mormor att hon klarade sig igenom allt...
Jag har en stålmormor!

Man ska ta vara på stunderna med sina nära och kära, inte tjafsa för larviga saker eller somna osams. Man kan inte alltid tycka samma saker och det är inte meningen heller... Vi är olika människor och tycker (tack och lov) olika saker. Det handlar snarare om att kunna mötas...

Häromdagen fick jag några värdecheckar från HM (: jag hittade några godbitar och betalade 116 kr för dem. Tjohoo tur att jag är lite material girl ;)







Plus en lång kavaj (:


På tisdag kommer Sandra och på onsdag står vi på Arenan framför 30 seconds to mars. Tror att det garanterat kommer att bli en toppenkväll!

30 Seconds To Mars
bild fr google

Önskar alla en skön helg!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0