Analyser och solsken!

Helgen spenderades hemma hos mammi med mat och fixande i deras trädgård. Jag är gift med en man som älskar sånt! Vilket innebär att vi antagligen inte kommer att kunna bo i lägenhet speciellt mycket längre :).

Igår möttes jag och Johanna upp för lite vin och öl på söder. Vi mötte mycket märkliga människor, det är märkligt vad alkohol kan göra med vuxna människor. Det är nästa tragiskt!

Vi hamnade i alla fall på Kellys då de har väldigt studentvänliga priser (: gillar musiken där också!
Vi avslutade kvällen på den lyxiga stjärnbeströdda restaurangen Burger King på medis. Där var personalen nog egentligen Dj:s, den ena killen diggade stenhårt mellan beställningarna!
Man ska ha kul på jobbet jajamän!

Nu ska jag ta mitt te och åter bege mig ut på balkongen för att analysera mina intervjuer (:


Ha en toppen söndag i det fina vädret!

Kram!



bild fr Google
Friggs Eco Vanilj och Rhubarb är det som serveras i koppen nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0