Phu (:

Då kom då den efterlängtade dagen! Dagen då uppsatsen blev färdigskriven (:
Känns skönt och lite läskigt att det är inlämning imorgon, undrar så klart vem vi får som examinator..

Helgen har varit fullspäckad! Fredagen spenderades med skrivande därefter kalas hos lillebror, för att avslutas hos Yvonne och lite vin. Det var väldans trevligt och hennes vänner var söta (:

Idag har jag städat hela lägenheten och klickat hem lite kläder från nätet!
Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem...

Det finns få saker som gör mig riktigt riktigt arg, men det finns en handfull personer som får mig att se rött ! Alla människor kan göra misstag men de ska man stå för!
Det tragiska i historien är ju att de övriga inte har en egen hjärna att tänka med..
Jag tror på karma! Det får mig att kunna gå vidare..

Jag är så glad över mina vänner och nära och kära 
Ni är det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0