Presenter (:

Sitter just nu och kikar på potentiella mors dag presenter...
Undra om något rosa/cerise skulle passa lilla mamma?
Får nog ta mig en ordentlig funderare på det ;)
Lillbror fyller också år..han är knepigare att hitta på något till..

Idag skiner solen igen! Härligt!
Allt från handling, springande och plugg ska avverkas idag.. Kom även på att jag ska hämta ut ett paket som kom med posten!
Hoppas på att J kan sluta lite tidigare så jag slipper STORhandla ensam...

Bokade äntligen tid hos min frisör i Mariefred, ska bli härligt att få klippa av allt!
Fick erbjudande från Goldwell att ställa upp på ännu en visning igår, men känner att jag vill själv bestämma hur håret ska bli denna gång (:

Önskar alla rara en härlig dag!

Kram!



bild google

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du är :)

2010-05-20 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0