Träning och plugg!

Ja det är vad mina dagar kommer att bestå av fram till 1 juni (:
Idag blev allt klart att jag ska till fd praktikplatsen på sommarjobb!
Lyckligast på jorden!

Dagen har bestått av ett bröst/biceps pass på gymmet, följt av x antal timmars plugg hos Anneli.
Idag bestämde jag mig för att det var slut med förkylningen! Nu är bara abstinensen efter nässpray kvar... Kände mig stark på gymmet så förkylningen är borta! Ja förutom nästäppan. Det är hårdkörning först fram till 1 juni då vårruset är, sen fram till vecka 29 då något spännande väntar!

Igår halkade jag över en ny frisyr som jag tror jag ska klippa... Behöver kapa mitt hår efter en sommar på Bali och en misshandel på Goldwell efter att jag var hårmodell..
Spännande! Blir nog ringa och boka tid imorgon, om jag känner min frisör rätt så är hon uppbokad ett tag framöver.
Jag har även kommit på en ny tatuering jag vill göra (: hehe. Det blir nog till hösten då sommaren är full av bravader!

Nu åter till skrivandet inför dejten med Anneli imorgon!

Livet som student är skönt och flexibelt, men det ska ändå bli skönt att jobba på riktigt!

Puss å Kram alla rara!



(bild google)
SMEEEEEEERTA! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0