1 oktober

Idag fredag är det den 1 oktober, jag vet inte vart tiden har tagit vägen! Vart tog sommaren vägen?
Jag jobbade hela sommaren med undantag för en vecka, ångrar inte det men det börjar kännas nu.
Dagarna tar jag som de kommer och njuter av sovmorgon och att kunna träna när jag vill.
Jag kommer att få sitta som en tok och plugga arslet av mig nästa vecka men det gör inget (; ibland blir det som bäst när man är under stress. Det dock inget jag tillämpar när jag arbetar utan endast i skolan!
Dagen består av diverse inköp och hämta ett paket samt ska jag försöka mig på att koka musslor, laga en pastarätt med skaldjur samt vaniljpannacotta som efterrätt. Hjärtat kommer hem idag så det blir en surprise! (: återstår att se hur resultatet blir!
Gårdagen spenderade jag med att köra ett ben och magpass på gymmet, grymt skönt om än jobbigt! Idag har jag träningsvärk, vilket tyder på att gårdagen gav resultat!
Kvällen tillbringade jag på en tapasrestaurang vid Hornstull tillsammans med underbara Karin. Vi hade mysigt och trevligt som vanligt. Tack Karin för en underbar kväll!


Musslor, ångade i vitt vin
återstår att se om jag lyckas ikväll (: (bild lånad fr recept.nu)
Ha en skön fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0