Boxning

Måndagen bjöd bland annat på boxning med A.
Kände mig lagom vilsen när vi klev ner i källaren och möttes av en frän fuktig svettig luft.
Kikade lite på gruppen som körde innan oss, svetten SPRUTAR bokstavligt talat!
Linda nävarna, på med svettig hjälm, tandskydd och handskar..tuta och kör..
Jag skulle ljuga om jag svettats så mycket NÅGON GÅNG tidigare i mitt liv!
Jag kämpade på, oj oj.. A var toppen och var mer pedagogisk än ledaren, som visserligen är svensk mästare men det är INTE jag och måste göra vissa saker 3 gånger ;)

Jag är såld... mer allsidig träning får man nog leta efter. Kan inte riktigt bedömma hur kroppen är idag, men den mår toppen i alla fall!



bild fr klubben, lånad av svd.


Nu blir det frukost och sen plugga inför dagens föreläsning.
Ska nog försöka kopiera lite idag också (igen!)..

Förresten så har jag världens underbaraste make..så det så!

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0