Heja! Heja!

Vet inte om jag skrivit om det här, men jag och älsklingen har slagit vad om en utmaning.
Den går ut på att jag ska serva vår bil, närmare bestämt byta olja, oljefilter, bensinfilter, tändstift och luftfilter. J ska å andra sidan välja vilka gardiner han vill, till vilket rum han vill, lägga upp dem och sätta upp dem samt köpa matchande servetter och tabletter.
Vi får se hur det går, min del av utmaningen går av stapeln på lördag (:
Eventuellt kommer han att stå vid sidan av när jag ska göra dessa saker, då han inte riktigt litar på att det blir korrekt gjort hrm.
Jaja spännande ska det bli!

Dagen bjuder på ett träningspass på gymmet, kör nog axlar och triceps idag.
Beställde även lite nytt från gymgrossisten igår.
En pilatesboll samt nytt proteinpulver.


Vaniljsmak så klart (:
Tips! Blanda med frysta bär och lite mjölk i en mixer mmm!


Nu åter till kaffet och pepp inför gymmet!

Ha en toppendag alla rara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0