osugen

...skulle man kunna säga att jag är på att plugga just nu! Trots att kurserna känns intressanta så är jag inte så pepp på att plugga just nu. Tur att det finns en morgondag som man kan göra det på (:

Hängde i sjöstaden med underbara vännen idag! Hon planterade en idé hos mig som jag inte kunnat släppa riktigt... Kanske blir det fir av nyår nästa år på andra sidan jordklotet! Får se... Övertalning och planering tillsammans med maken måste göras innan (:

Ibland känner jag mig gammal och ibland inte, ibland stressad över saker i livet ibland inte...
Jag har nu bestämt mig för att jag inte är gammal  och inte behöver känna mig stressad, så det så!

Ska ta tag i saker och ting imorgon, det blir härligt!

Ha det gott alla rara!
Och ni som inte är rara akta er för karma, kanske kommer det och biter er i arslet en vacker dag!

")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0