Privat eller personlig?


Ja vad är skillnaden? Jag följer några bloggar på nätet, och blir lite förvånad över hur privata (?) folk är. Jag tänker då främst på de som har barn. Har barnet fått välja att läggas ut på nätet?
"En bild som en gång lagts ut på nätet, ligger där för alltid" säger man ju.
Vad blir konsekvenserna av att detta?
Jag kunde tycka att det ibland kunde vara pinsamt när mamma skulle visa kort från när jag var liten, i fotoalbum förr. Men idag handlar det väl snarare om att man kommer hitta bilder på sig själv från när man var liten, om man googlar?
Folk gör självklart som de vill men undrar om man tagit en funderare på det...

Helgen består i alla fall av en tripp till "landet" och mamma. Jag ska försöka genomföra min del av utmaningen (; I morgon blir det även Jonas Gardell på Rival.


Hoppas alla får en toppenhelg!

Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0