Snor i hela systemet

Hade så svårt att somna igår på grund av min rådande förkylning ): tror dessvärre att jag höll hjärtat vaken också.

Dagen ska jag spendera med underbara A för en lunch och sedan med hjärtat på Fotografiska museet. Igår började jag måla i ett av våra köksskåp, har endast 2 kvar sedan. Valde tyvärr en färg som gjorde att jag såg rosa och blå elefanter efter en stund, det där med ordentligt luftdrag är tydligen viktigt! Jaja fint blir det i alla fall.

Rara mamma sydde fina gardiner och virkade några söta handdukar till oss, så nu går köket i svart, vitt och rött (: TACK MAMMA!

Igår bestämde vi oss för vad vi ska satsa på, vilket kändes härligt! Hade tänkt att gå på några lägenhetsvisningar idag och på fredag men kommer att hoppa det då våra drömmar är andra (:

Ha en toppendag alla rara! Solen skiner!

Kram
   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0